قانون ارتعاش یکی از مهم ترین قوانین هستی است که با استفاده از آن می توانید از قانون ارتعاش برای رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوهای خود استفاده کنید.

مهمترین و اساسی ترین راز در قانون جذب ارتعاش است. برای رسیدن به خواسته هایتان باید ارتعاش اهداف و خواسته هایتان را به کائنات بفرستید.

همانطور که گفتیم به زبان ساده قانون جذب یک قانون ثانویه در جهان است و قانون اساسی قانون ارتعاش است. منظور از قانون ارتعاش در قانون جذب، قرار گرفتن در مدار امیال و آرزوهاست.

یکی از دلایلی که بسیاری از مردم کتاب های زیادی در مورد قانون جذب می خوانند، گذراندن دوره های زیادی در مورد قانون جذب است، اما به این نتیجه نرسند که معنای اصلی قانون ارتعاش را نمی دانند.

اگر بتوانید افکار و ذهن خود را کاملاً کنترل کنید و ارتعاشات مثبتی را در جهت خواسته ها و آرزوهای خود به کائنات بفرستید، می توانید به هر آرزو و هدفی که دارید به ساده ترین شکل ممکن دست یابید.

قانون ارتعاش چیست؟

یکی از موضوعات مهم در قانون جذب بحث ارتعاش یا فرکانس است. زمانی که با مفهوم ارتعاش در قانون جذب آشنا شدید، می توانید نظر خود را تغییر دهید که چنین تصمیماتی و سپس اعمال شما تغییر می کند و در نتیجه نتایج جدیدی در زندگی خواهید گرفت.

ارتعاش در قانون جذب مانند دکل است

حتما همه شما این برج را در نزدیکی خانه خود دیده اید، این برج مخابراتی است که امواج ارتباطی بین تلفن های همراه را ارسال می کند.

اما چند ویژگی وجود دارد که با هم بررسی می کنیم، هر موجی که از این دکل ها خارج می شود نیرویی دارد که با دور شدن از دکل کاهش می یابد.

خیلی جاها به آنتن موبایل خود نگاه می کنید و می بینید که فقط چند خط آنتن آن پر است و گاهی آنتن به طور کامل قطع می شود زیرا این دکل ها یا در این مکان ها وجود ندارند یا در جایی که شما هستید. آنها قدرت کمی دارند و تلفن همراه شما نمی تواند به آنها وصل شود.

یا وارد سیاهچال می شوید و آنتن موبایل شما قطع می شود زیرا موانع روی این موج تاثیر می گذارد.

اما نوع دیگری از دکل وجود دارد که هر لحظه امواج را ارسال و دریافت می کند، آن شما هستید.

در واقع بدن شما در هر لحظه با فرکانس های متفاوتی می لرزد و در نتیجه به خود بدن باز می گردد و این قانون جذب است که می گوید شما همان چیزی می شوید که اغلب متوجه آن می شوید.

تفاوت ارتعاش قانون جذب با ارتعاش دکل مخابراتیتفاوت قانون جذب و دکل مخابراتی

ارتعاش ساطع شده از دکل های مخابراتی برخی از محدودیت های فوق را دارد. مانند کاهش برق در فواصل طولانی از تاسیسات. از موانع عبور نکنید و …

اما ارتعاشی که از بدن انسان ساطع می شود چنین محدودیتی ندارد و این یکی از سوالاتی است که دانشمندان درباره چگونگی ایجاد چنین ارتعاشی با چنین خواصی می پرسند.

برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید. ارتعاشات را در سرعت های بسیار بالا حس می کند.

حالا او می تواند با شما تماس بگیرد یا در حضور دوستانتان در مورد آن بشنود یا هر چیز دیگری.

ارتعاشی که توسط شما برای دوستتان ارسال می شود با همان نیرویی که از بدن شما خارج می شود توسط دوست شما احساس می شود، مهم نیست که چه موانعی بر سر راه وجود دارد، از همه آنها می گذرد.

به خاطراتی که بارها و بارها براتون افتاده فکر کنید مثلا دلتون یه خورش سبزی میخواست که مامانتون زنگ زد گفت امروز درست کردم و میرم خونه. یا می خواستید یک مدل 206 سفید برای یک سال خاص بخرید و دقیقاً همان را بخرید.

اینها نشانه هایی است که نشان می دهد از ارتعاش قانون جذب برای رسیدن به خواسته های خود استفاده کرده اید. و این قانون جذب است

استفاده از ارتعاش قانون جذب در جهت عکس

اما مواقع بسیاری پیش آمده که چیزی را در زندگیتان نمی خواستید، یا از آن فراری بوده اید یا در مقابل آن مقاومت می کردید اما بالاخره دچارش شدید، نمی خواستید مریض شوید که اتفاق افتاد، نمی خواستید تصادف کنید که اتفاق افتاد، نمی خواستید چکتان برگه بخورد که اتفاق افتاد

. فرقی نمی کند به رسیدن به خواسته فکر کنید یا نرسیدن آن، در هر دو صورت به هر دو خواهید رسید.

من از شما می پرسم در روز به چه چیزهایی اغلب فکر میکنید؟ به داشتن آرزوهایتان یا به مشکلات هر روزتان؟ از قانون جذب در چه جهتی استفاده می کنید؟

آیا با قانون جذب می توان به خواسته ها رسید؟

  • جواب یک کلمه است : بله
  • آیا میتوان به خواسته ها نرسید؟ باز هم بله.

شما در هر جهتی که از قانون جذب استفاده کنید آن را در زندگی خود می بینید، کافیست توجهتان را بر روی خواسته هایتان قرار دهید، در مسیر آن شروع کنید به حرکت کردن و آنگاه خواهید دید که زودتر از انتظارتان اهدافتان به شما خواهند رسید.

قانون جذب و قانون ارتعاش

قبل از اینکه با قانون ارتعاش در قانون جذب آشنا شوید بهتر است شما را با قانون جذب آشنا کنم.

قانون جذب به زبان ساده به این معنی است که وقتی به چیزی فکر می کنید، آن را وارد زندگی شما می کنیم. طبق قانون جذب وقتی به جسمی فکر می کنیم آن را می بلعیم.

قانون جذب همیشه مانند یک طناب عمل می کند، قانون جذب درست مانند یک طناب است که یک سر طناب به شما وصل است و سر دیگر آن به آنچه فکر می کنید. با طناب نمی توان چیزی را هل داد!

وقتی به بی پولی، روابط بد، بیکاری و غیره فکر می کنید، پول، روابط بد و بیکاری را جذب می کنید. برعکس، وقتی به پول و ثروت فکر می کنید، پول و ثروت را به زندگی خود جذب می کنید.

خیلی ها فکر می کنند قانون جذب واقعی نیست، اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید و فکر می کنید که قانون جذب اصلا واقعی نیست، سخت در اشتباهید. دلیل اینکه شما از قانون جذب نتیجه نمی گیرید این است که نمی توانید ارتعاش و هدفی را که می خواهید به جهان هستی بفرستید.

وقتی نمی دانید چگونه ارتعاش خواسته های خود را به کائنات بفرستید، باعث می شود ناخودآگاه ارتعاشات منفی را به کائنات بفرستید.

وقتی ضمیر ناخودآگاه شما این ارتعاشات را به کیهان می فرستد، جهان با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت خواهد کرد، چیزهای ناخواسته را وارد زندگی شما می کند.

به همین دلیل است که باید آگاهانه خواسته های خود را به ارتعاش درآورید. می خواهم به شما بگویم که قانون جذب دقیقاً درست است و اگر به این قانون اعتقاد داشته باشید و بتوانید به درستی از آن استفاده کنید، نتایج بسیار خوبی خواهید گرفت.

حقیقت مهم درباره قانون ارتعاشقانون ارتعاش

چیزی که باید در مورد ارتعاش بدانیم این است که ارتعاش فقط در مورد فکر کردن به اراده نیست، بلکه برای یکی شدن با هدف و میل است. وقتی فقط به آنچه می خواهید فکر می کنید و هیچ کار دیگری نمی کنید، صرفاً فکر می کنید، نه مطابق با آنچه می خواهید و آنچه می خواهید.

مثلاً اگر می خواهید ارتعاشی از ثروت بفرستید و ثروتمند شوید، باید در مسیر آن آرزو بروید و ویژگی های آن آرزو را داشته باشید و فقط به فکر پول و ثروت کافی نیست.

شما باید ویژگی هایی ایجاد کنید که با ثروت سازگار باشد. یک مرد ثروتمند هرگز نگران این نیست که پولش تمام شود یا احساس بدی در مورد خرج کردن پول داشته باشد.

اگر رفتار بدی داشته باشید، با میل به ثروت همخوانی ندارید و ثروت را از زندگی خود می برید. یا اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم می توان به آرامش اشاره کرد. اگر آرزوی شما آرامش است، باید تمام وجودتان سرشار از آرامش باشد. اگر در زندگی خود رفتارهای استرس زا انجام می دهید و سپس می خواهید آرامش داشته باشید، طبق قانون ارتعاشات مطابق خواسته های خود نیستید و مطمئناً در مسیر رسیدن به آن نیستید.

فرقی نمی کند از صبح تا شب تاکید بر آرامش یا ثروت را تکرار کنید، وقتی وجودتان را در راستای خواسته هایتان قرار نمی دهید، اتفاق خاصی در زندگی شما نمی افتد و به خواسته هایتان نزدیک نمی شوید.

دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از افراد پس از فیلم راز به خواسته خود نرسیدند. چون از ارتعاش آگاه نبودند و فکر می کردند که فقط از طریق تفکر می توانیم به آرزوهایمان برسیم و در نتیجه به خواسته های خود عمل نمی کنند.

بزرگی یا کوچکی خواسته شما اصلا مهم نیست.

او کم و بیش قانون جذب را نمی فهمد. بلکه میزان ارتعاش تعیین می کند که به آنچه می خواهید می رسید یا خیر. به عبارت دیگر فرقی نمی کند که پول بیشتر یا کمتر، آرامش، موفقیت و بیشتر می خواهید! اگر مطابق خواسته خود باشید، قطعا به آن خواهید رسید.

طبق قانون ارتعاشات، همه چیز در جهان حرکت می کند. این انتخاب ماست که به خواسته های خود توجه کنیم و به آنها یا خواسته های ناخواسته خود معطوف شویم.

ارتباط قانون جذب و قانون ارتعاش

همانطور که قبلا ذکر شد، قانون جذب و قانون ارتعاش ارتباط نزدیکی دارند. به عبارت دیگر قانون ارتعاش قانون اولیه و قانون جذب قانون ثانویه است.

طبق قانون کوانتومی، شما محدود به بدن خود نیستید، اما در واقع بسیار فراتر از بدن خود هستید. ذهن شما انرژی دارد و مدام ارتعاشات مختلفی را ارسال می کند. این ارتعاش می تواند ارتعاش ثروت یا ارتعاش فقر باشد. چه ارتعاش سلامتی باشد و چه ارتعاش بیماری و مانند آن.

شما هم انرژی جذب می کنید و هم انرژی ساطع می کنید. اگر بخواهیم این موضوع را دقیق تر توضیح دهیم، چیزهایی در زندگی ما اتفاق می افتد که همان انرژی ارتعاشات ما را دارند.

برای اینکه جذابیت ایجاد شود، باید با خواسته هایی که می خواهید جذب کنید نیز ارتعاش کنید. به عنوان مثال، اگر برای ارسال ثروت و هماهنگ با ثروت، ارتعاش کنید، ارتعاشات انرژی شما باعث جذب ثروت به زندگی شما می شود.

یا مثلاً اگر در فرکانس انرژی فردی هستید که مدت‌هاست با او آشنا نیستید، ارتعاشات انرژی شما باعث می‌شود دوباره آن شخص را ببینید یا از او بشنوید. راه خاصی برای این اتفاق وجود دارد.

می توانید به طور اتفاقی او را در خیابان ملاقات کنید یا در جمع در مورد او صحبت کنید و غیره. در واقع نمی توانیم راه خاصی را برای رسیدن به خواسته های خود تعیین کنیم. ما فقط باید با آنها ارتعاش کنیم. اگر آنها ارتعاش کنند، بدون شک خواسته های ما در زندگی ما جذب می شود.

به عبارت دیگر، تا زمانی که جذب بدون لرزش داشته باشید، به آنچه می خواهید نخواهید رسید. بلعیدن بدون لرزش منطقی نیست و اگر از این به بعد یکی از شما بپرسد قانون ارتعاش چیست؟

می توانید پاسخ دهید که ارتعاش قانون اساسی است و پیش نیاز قانون جذب امیال است.

روش های فرستادن ارتعاش مثبت

با توجه به اینکه ارسال ارتعاش مثبت و بهبود احساسات برای بسیاری از افراد مشکل است، در این بخش می خواهم چند تکنیک و تمرین را به شما بگویم که با استفاده از آنها می توانید احساسات خود را خوب نگه دارید و ارتعاشات مثبت را به کائنات بفرستید.

در مورد خواسته‌ها و آرزوهایتان صحبت کنید

یکی از تکنیک هایی که می تواند به شما در استفاده صحیح از قانون ارتعاش کمک کند این است که بتوانید در مورد خواسته ها و خواسته های خود صحبت کنید. در مورد هر چیزی که می خواهید داشته باشید صحبت کنید. می توانید در مورد خواسته های خود با دوست و رفیق خود صحبت کنید.

استفاده از جملات و عبارات تاکیدی مثبت

تکنیک دیگری که می توانید از قانون ارتعاش برای ارسال ارتعاش و هدف مورد نظر خود به جهان هستی استفاده کنید این است که می توانید از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. همانطور که در مطالب قبلی گفتیم، قدرت کلمات بسیار زیاد است. اگر بتوانید از قدرت کلام خود به درستی استفاده کنید، می توانید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید.

استفاده از تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق

یکی از راه های ایجاد احساسات خوب در خود استفاده از تصاویر ذهنی و تجسم خلاق است. یکی از راه های استفاده از قدرت ذهن برای استفاده از قانون ارتعاش، از طریق قدرت تخیل است. با استفاده از تخیل خود می توانید قوی ترین ارتعاشات را به کائنات بفرستید.

چه چیزی مانع فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات می شود؟

تنها چیزی که مانع از ارسال ارتعاشات مثبت به خواسته ها و اهداف شما به کائنات می شود، اشتباه بودن افکار شماست. این بدان معناست که تنها دلیل ارسال یک ارتعاش مثبت به کائنات، فکر کردن به چیزهای مثبت و چیزهایی است که به شما احساس خوبی می دهد.

به چیزهایی فکر کنید که به شما انگیزه و انگیزه می دهند.

شما باید همیشه برای بهبود احساسات خود تلاش کنید. اگر احساس بدی دارید، باید احساس خوبی داشته باشید، و اگر احساس خوبی دارید، باید احساسات خود را بهبود ببخشید تا آنقدر احساس خوبی داشته باشید که بتوانید آن را بخواهید.

4.5/5 - (334 امتیاز)

بهترین دوره آموزش قانون جذب برای رسیدن به تمام خواسته ها

شما می توانید به تمام خواسته هایتان برسید اگر آموزش های این دوره را بلد باشید.

دیگر چیزی برای شما یک روئیا یا یک آرزو باقی نخواهد ماند چون شما در اینجا آموزشی را یاد می گیرید که می توانید به هرآنچه که می خواهید برسید.